تولیدی حاکوب به هیچ عنوان تک فروشی ندارد

جستجو کردن
Close this search box.

تولیدی حاکوب به هیچ عنوان تک فروشی ندارد

جستجو کردن
Close this search box.

راهنمای جامع انتخاب لباس کار مناسب کسب و کار

در هر حوزه ای که مشغول به فعالیت باشید و فارغ از زمینه فعالیت کسب و کار شما، لباس کار مناسب می‌تواند در موفقیت و نظم و افزایش اعتبار سازمانی شما بسیار تاثیرگذار باشد. در این مقاله قصد داریم تمامی مواردی که باید در جهت خرید لباس کار به آن ها توجه داشته باشید را بررسی کنیم و در نهایت شما را به هدفتان که خرید یک لباس کار مناسب برای کسب و کار و سازمانتان هست برسانیم.

فهرست مطالب

چرا به لباس کار نیاز داریم؟

اولین نکته که در رابطه با اهمیت استفاده از لباس کار باید به آن اشاره کرد آن است که این محصول می‌تواند به سازمان و کسب و کار شما یکپارچگی و نظم بینظیری را بدهد. بنابراین اولین مزین این محصول آن است که سازمان شما را از بی نظمی بصری نجات می دهد.

مورد بعدی که می‌توان به آن اشاره کرد، رعایت پوشش سازمانی مناسب خصوصا از سمت بانوان است. ممکن است در سازمان شما حد پوششی تعیین شده وجود داشته باشد و بدون داشتن لباس کار مناسب، رسیدن به آن پوشش مورد نظر سازمان امکان پذیر نخواهد بود و کنترل پوشش تک تک کارکنان شدنی نیست و مخالف اخلاق حرفه ای نیز خواهد بود.

یک لباس کار مناسب با طرح و لوگوی مد نظر شما برند کسب و کارتان را می سازد و به همین دلیل اهمیت استفاده از طرح سازمانی مد نظرتان و چاپ لوگوی سازمانی شما روی لباس کار از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از خدماتی که تولیدی حاکوب در زمینه همین نیاز به مراجعه کنندگان خود می‌دهد، امکان انتخاب طراحی و رنگ بندی کاملا شخصی سازی شده‌ی مختص سازمان شما است.

بررسی انواع لباس کار

لباس کار ها را می‌توان از لحاظ مدل، نوع پارچه و نوع کسب و کار به دسته های مختلفی تقسیم بندی کرد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت

بررسی انواع لباس کار بر اساس مدل

لباس کار دوتیکه:

این نوع لباس کار برای مثال شامل یک کاپشن و شلوار به صورت جداگانه است . کاپشن ها معمولاً دارای دو جیب روی سینه و دو جیب در پایین هستند و شلوارها نیز دارای دو جیب پاکتی در پشت و یک جیب روی زانو هستند.

لباس کار یکسره:

این نوع لباس کار به صورت یک تکه دوخته می شود و پوشیدن آن به این صورت است که باید زیپ جلو را تا پایین کشید و سپس پاها و دست ها را وارد لباس کرد.

بیلرسوت:

این نوع لباس کار شبیه به لباس کار یکسره است، اما معمولاً گشادتر و راحت تر است و برای کار در محیط های کثیف یا خطرناک مناسب تر است.

بررسی انواع لباس کار بر اساس نوع پارچه

پارچه های پنبه ای:

این نوع پارچه ها نرم، تنفس پذیر و راحت هستند و برای کار در آب و هوای گرم مناسب هستند.

پارچه های پلی استر:

این نوع پارچه ها بادوام، ضد آب و مقاوم در برابر مواد شیمیایی هستند و برای کار در محیط های خشن مناسب هستند.

پارچه های پشم:

این نوع پارچه ها گرم و عایق هستند و برای کار در آب و هوای سرد مناسب هستند.

پارچه ضد آب و تنفس پذیر:

این نوع پارچه ها از نفوذ آب به داخل لباس جلوگیری می کنند، اما در عین حال به بخار آب اجازه می دهد تا از آن خارج شود و برای کار در آب و هوای مرطوب مناسب هستند.

 

بررسی انواع لباس کار بر اساس شغل

لباس کار کارگران ساختمانی:

این نوع لباس کار معمولاً از جنس پارچه های ضخیم و بادوام مانند پلی استر یا برزنت ساخته شده است و برای محافظت از کارگران در برابر آسیب های ناشی از سقوط اجسام، ضربه و بریدگی طراحی شده است.

لباس کار آتش نشانان:

این نوع لباس کار باید ضد حریق و مقاوم در برابر حرارت باشد و از آتش نشانان در برابر سوختگی و دود محافظت کند.

لباس کار ادارات و سازمان ها:

این نوع لباس باید بسیار رسمی و دارای سادگی در عین زیبایی باشد و نباید شامل طرح های بسیار جلف یا رنگ های خیلی روشن باشد و اصولا از رنگ های سازمانی سنگین تر برای این لباس ها استفاده می‌شود.

لباس کار پزشکان و پرستاران:

این نوع لباس کار باید تمیز، ضد میکروب و راحت باشد و به پزشکان و پرستاران اجازه می دهد تا به راحتی به بیماران خود دسترسی داشته باشند.

لباس کار آشپزها:

این نوع لباس کار باید از جنس پارچه های مقاوم در برابر حرارت و لکه باشد و از آشپزها در برابر سوختگی و ریختن غذا محافظت کند.

علاوه بر موارد فوق، انواع دیگری از لباس کار نیز وجود دارد که برای مشاغل خاص مانند برقکاران، لوله کش ها، نقاشان و غیره طراحی شده است که طراحی و تولید تمامی آن ها توسط تولیدی حاکوب انجام می‌شود.

خرید لباس کار

بررسی انواع لباس کار موجود درحاکوب

در این بخش قصد داریم به انواع لباس کار های موجود در تولیدی حاکوب نگاهی بیاندازیم و در رابطه با موارد استفاده این لباس کار ها و نحوه ثبت سفارش با شما عزیزان همراه باشیم.

لباسکار یکسره:

این نوع لباس کار همانطور که از نام آن پیداست یکسره پوشیده میشوند و مشاغلی مانند مکانیکی و… از آن بسیار استفاده میکنند. انواع مختلفی از این لباس کار ها در رنگ و سایز های مختلفی موجود هستند که می توانید لیست کامل آن ها را در این لینک مشاهده کنید.

مراحل تولید لباس کار در تولیدی حاکوب

شما میتوانید مراحل تولید لباس کار در تولیدی حاکوب را به صورت خلاصه در ویدیو زیر مشاهده کنید.

تماس با ما