لباس سایز بزرگ یعنی چی ؟

اول از همه باید بگیم که بازدید کننده عزیز به تولیدی لباس کار بزرگ خوش اومدید 🙂

شناخت سایز ها و انتخاب سایز متناسب با اندام از کار های مهم در انتخاب لباس مناسب برای هر فرد می باشد .

طبق جدول زیر ما سایزهای بزرگ رو از 4XL -8XL تولید میکنیم که به دلیل استفاده بیشتر پارچه ها در برش و تولید قیمت ها نسبت به سایز لباس ها متغیر هستند .

تهیه لباس برای افرادی که وزن متفاوتی دارند کار راحتی نیست و همیشه این افراد مجبورند از طرح های آماده و موجود داخل بازار استفاده کنند و کمتر تولیدی لباسی پیدا میشود که برای شغل شما متناسب با اندام و طرح دلخواه در تعداد پائیین لباس متناسبی برای شما تولید کند ، هدف حاکوب برآورده کردن نیاز های لباس مشغال برای تمام اغشار مختلف جامعه می باشد.

سایز درصد قیمت
4XLسایز 50=(قیمت پایه + 20%)
5XLسایز 52=(قیمت پایه + 30%)
6XLسایز 54=(قیمت پایه + 40%)
7XLسایز 56=(قیمت پایه + 50%)
8XLسایز 58=(قیمت پایه + 60%)
9XLسایز 60=(قیمت پایه + 70%)
10XLسایز 62=(قیمت پایه + 80%)

مشکل خرید لباس کار برای افراد بزرگ

ازدیگر مشکلات تهیه لباس کار برای این دسته از افراد این است که هر فردی اندام خاص خود را دارد ، برای مثال ممکن است شخص بالا تنه درشت تری داشته باشد یا برعکس . برای همین نمیتوان گفت لباس کار ماسب برای این فرد یک سایز مانند 5XL است ، بلکه این فرد باید لباس کار خود را برای بالا تنه جدا و پایین تنه جدا خریداری کنند با سایز های متفاوت .

راه حل !

خوشبختانه شما در حاکوب می توانید هنگام سفارش سایز های متفاوتی برای لباس خود انتخاب کنید تا به طور کامل مشکل بر طرف شود .

مورد بعدی که خیال شما را همه جوره برای خرید راحت میکند این است که شما میتوانید نمونه لباس ها را در هر جای ایران که هستید داشته باشید و بعد از مشاهده خرید کنید .

در صورت دور بودن و عدم مراجعه حضوری به فروشگاه ما نمونه کار ها با تیپاکس یا پست برای شما ارسال خواهد شد .

نکته : شما در صورت تمایل به خرید لباس کار با حد اقل 10 عدد شما میتوانید از کارهای موجود در فروشگاه استفاده کنید در صورت سفارش بالای 10عدد میتوانید طبق سلیقه خود سفارش دهید جهت خرید اینترنتی کاپشن شلوار سایز بزرگ به فروشگاه حاکوب بروید .

نکته : از طریق راه های ارتباطی و پشتیبان حاکوب سوالات خود را از ما بپرسید .