شرایط چاپ لباس درکارگاه حاکوبو میدونید؟!

چاپ روی لباس کار

معمولا نشانه ی شناخت هر کسب و کاری اسم و لوگو و برند اون کسب و کاره شما میتونید به راحتی و فقط با درج نام شرکت یا لوگو خودتون روی وسائل و اشیاء مورد استفاده درون شرکت کلی به اعتبار و ظاهر زیبای مجموعتون کمک کتید ،برای مثال برای لباس پرسنل مجموعه خود میتوانید چاپ انواع لیبل و لوگو مخصوص خودتون رو داشته باشید .

مشکلات چاپ لباس ؟!

قیمت : اولین مشکل برای کسب و کار های نو پا و کوچک تعداد اونهاست یعنی اگر برای مجموعه خودشون اقدام به خرید لباس مشخصی بکنند به دلیل تعداد پایین هزینه های زیادی رو باید در چاپ بپردازند.

زمان : دومین مشکل پیدا کردن تولیدی مطمئن هست که در کمترین زمان سفارش خودشونو ثبت کنن و چند روزه تحویل بگیرن .

راه حل !

شما در حاکوب  اگر تعداد انتخابی لباس هاتون به 10 عدد برسه میتونید هر نوع چاپ لوگو و یا نام برندی داشته باشید سفارش بدین و در اسرع وقت تحویل بگیرید واگر هم سفارش هاتون بالای 200 عدد باشه میتونید کار گلدوزی روی لباس هاتون داشته باشید .

و از همه مهم تر اگر از مشترکین حاکوب باشید برای تکمیل کار های نوبت های بعدیتون توی تعداد پایین 10 عدد هم میتونید چاپ داشته باشید به این دلیل که فایل چاپی شما در سیستم ذخیره شده و میتونید از همون چاپ استفاده کنید .

** قیمت تمامی چاپ ها بستگی به سایز و نوع چاپ درخواستی شما متغیر می باشد **

ابعاد چاپ

 

چاپ ها در سایز های مختلفی انجام میشود که بصورت طرح مشخص ، لوگو و یا نوشته هستند که معمولا چاپ ها در لباس کار یا روی سینه و جیب با ابعاد کوچک در لباس ها کار می شود و یا پشت لباس بصورت بزرگ ،در صورتی که تمایل دارید چاپ شما در جای خاص یا به شکلی خاصی در هر قسمتی از لباس باشد لطفا با جزئیات کامل برای پرسنل حاکوب توضیح دهید .

شما میتوانید بر روی انواع لباس کارچاپ داشته باشید:

لباس کار های صنعتی

لباس کار های اداری

تیشرت ها

لباس های زمستانی

لباس های آشپزی

لباس های آرایشگری

و….