تولیدی حاکوب به هیچ عنوان تک فروشی ندارد

جستجو کردن
Close this search box.

تولیدی حاکوب به هیچ عنوان تک فروشی ندارد

جستجو کردن
Close this search box.

حاکوب در جام جم

تولیدی حاکوب در جام جم

تولیدی حاکوب مفتخر به مصاحبه با روزنامه جام جم به عنوان برترین تولیدی پوشاک در غرب تهران

سید مصطفی حسینی، مدیریت معرفی کرد:

حاکوب، سفارشات بهترین پوشاک تولیدی کشورمتناسب با سلیقه و تنوع موردنیاز مشتریان

در حضور تولیدکننده‌ای بودیم که شاخصه ویژه ای در صنعت پوشاک کشور دارد. مجموعه تحت مدیریت سید مصطفی حسینی با بسیاری از تولیدکنندگان تراز اول کشور تفاوت شایانی دارد.

گروه تولیدی پوشاک حاکوب با شعار با حاکوب رویاهاتو بپوشبا هرسلیقه‌ای ازلحاظ تنوع رنگ و نوع پوشش، سفارشات را در بالاترین کیفیت ممکن ارائه می‌دهد. این کارآفرین فرهیخته و متخصص طی گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما به پردازش توانمندی‌ها و خدمات منحصر به فرد شرکت در سطح کشور پرداخت که ماحصل آن به شرح ذیل می‌باشد:‌

درخصوص پیشینه و خدمات تخصصی خود درصنعت پوشاک و فعالیتهای گروه حاکوب توضیح فرمایید.

این مجموعه را حدود 10 سال گذشته با هدف تولید لباس کار و اداری به صورت سفارشی دوز افتتاح نمودیم. در ابتدا با در نظرگرفتن نیاز مشتریان براساس حرفه و شرایط کاری و سلایق شخصی با مشاوره کارشناسان مجموعه پوشاک متناسب و برازنده ایشان را طراحی و سپس تولید و عرضه می‌کنیم.

بزرگترین نقطه قوت مجموعه تان که باعث تمایز آن از شرکتهای دیگر می شود را چه می دانید؟

معمولا در کل کشور البسه به صورت آماده عرضه می شود وغالبا از سایتها کپی شده‌اند و فارغ از خلاقیت می‌باشند، اما به جرات می‌توان گفت مجموعه ما به شکل منحصر به فردی ابتدا کلیه نکات از جمله رنگ، نوع پارچه، شرایط اقلیم و ظرایف شغلی مشتریان از لحاظ زیبایی و ایمنی را در نظر گرفته و پس از بررسی کارشناسی و انتخاب صحیح، سفارشات وارد مرحله طراحی و سپس دوخت می شوند. نمونه‌های پوشاک حاکوب علاوه بر کارگاه در سایت نیز قابل مشاهده است.

تنوع تولیدات شرکت حاکوب چگونه است و چه گروه‌هایی را شامل می‌شود؟

علاوه برلباس کار برای شاغلین دربخش تولید و کارخانجات مثل ایران خودرو، سایپا،پتروشیمی ها،معادن ، کارخانجات تولیدی اعم از مینو و میهن ، فرم اداری برای کارمندان و ادارات ،لباس فرم و لباس ورزشی برای مدارس، پوشاک مخصوص پزشکان و کادر درمان و بیمارستان‌ها با در نظر گرفتن ویژگی مهم ضد آلرژی بودن از دیگر تولیدات شرکت می‌باشد. همچنین پوشاک هنرمندان مانند گروه نوازندگان کنسرتهای موسیقی را نیز تولید می نماییم. برای مثال پروژه طراحی و تولید لباس 150 نفر از نوازندگان گروه کنسرت مهربانی که یکی از بزرگترین کنسرتهای کشوردر تالار وحدت اجرا شد، از خدمات این گروه تولیدی می‌باشد.طراحی و دوخت لباس بازیگران یک سریال تلویزیونی فاخر نیز هم اکنون در حال تولید است که اجازه عنوان کردن نام سریال را ندارم؛ این سریال در مورد اتفاقات دهه پنجاه و انقلاب است و لباس ها مربوط به آن زمان طراحی و اجرا شده اند .

دیدگاه مشتریان را در خصوص محصولات و خدمات ارائه شده چگونه ارزیابی می نمایید؟

یکی از راه های نظرسنجی شرکت ما مراجعه مجدد و مکرر مشتریان در دفعات و مرور زمان می‌باشد. علاوه بر این خدمات حاکوب در فروش اینترنتی نیز در جهت جلب رضایت مشتریان عمل می نماید، به گونه ای که اکثر خریداران پس از تهیه اذعان می‌دارند که یکی از بهترین خرید‌های اینترنتی را از شرکت ما انجام داده‌اند.

لطفا بگویید متقاضیان از چه راه های ارتباطی می توانند با گروه تولیدی حاکوب ارتباط برقرار کنند؟

آدرس: شهرستان شهریارباغستان

راه ارتباطی ما تلگرام،ایتا،روبیکا و واتس اپ با شماره همراه مدیریت: ۰۹۱۲۵۲۷۱۰۰۸

شماره تماس ثابت: ۰۲۱۶۵۲۳۶۱۵۶

سایت: www.hakoob.com

اینستاگرام: برای مشاهده کلیک کنید

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
تماس با ما