اهمیت لباسکار در مشاغلی مانند مکانیک ھا ، تعویض روغنی ھا، باطریسازی ھا و کلیه تعمیرکاران خودرو به جھت اینکه بین ماشین ھا رفت و آمد می کنند، بنابراین باید از گیرکردن لباس ویا پیچیده شدن لباس به خودرو و ابزار در امان باشند ھمچنین باید مقاوم در مقابله با تماس به بدنه خودرو و موتور خودرو باشند. بنابراین نباید لباس کار گشاد باشد.

مکانیک ها، تعویض روغنی ها ، باطریسازی ها و کلیه تعمیرکاران خودرو به جهت اینکه بین ماشین ها رفت و آمد می کنند، بنابراین باید از گیرکردن لباس ویا پیچیده شدن لباس به خودرو و ابزار در امان باشند همچنین باید مقاوم ر مقابله با تماس به بدنه خودرو و موتور خودرو باشند. بنابراین نباید لباس کار گشاد ویا خیلی آزاد باشد.

لباسکار مکانیکی

سجاف، سرآستین و پاهای شلوار را می توان با دگمه و یا كش بست تا به جایي گیر نكند. علاوه بر این، پارچه باید محکم، مقاوم در برابر سایش باشد و رنگ آن مناسب باشد . پیشنهاد ما به تعمیركاران انتخاب رنگ های تیره مانند سرمه ای و یا طوسی تیره میباشد زیرا در این رنگ ها روغن و چربی های موجود در بدنه و موتور خودرو بعد از تماس با لباس کمتر دیده میشوند و ظاهر بهتری نسبت به لباس های روشن دارند و در شستشو نیز نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

تعداد جیب های مورد استفاده در این نوع لباسکارها متفاوت هستند مثلا برای تعمیرکارانی که نیاز دارند برخی از ابزارهای خود را با خود حمل کنند لباسکاری با جیب های زیاد و مقاوم طراحی میشود که تعمیرکار در لحظه به راحتی بتواند به ابزار خود دسترسی پیدا کند و اما برای برخی از تعمیرکاران که ترجیح میدهند ابزارهای کار خود را بر روی میزکار یا کیف ابزار قرار دهند لباسکاری با جیب های کمتر طراحی میشود و در نهایت تعمیرکاران هستند که وجود جیب در لباسکار مانع فعالیت آنها میشود و گاهی خطر گیر کردن به دستگاه نیز وجود دارد که برای آنها نیز میتوان لباسکاری بدون جیب در نظر گرفت.

مناسب ترین جنس لباسکار برای تعمیرکاران

معمولا لباسکارهایی که از پارچه کتان یا جین در تولید آنها استفاده میشود از نظر مقاومت از لباسکارهای با پارچه کجراه و ترگال تولید میشوند بالاتر بوده و از این رو گزینه مناسب تری برای تعمیرکاران میباشند. لباسکارهای کتان و جین نسبت به لباسکارهای کجراه و ترگال قیمت بیشتری دارند و مربوط به قیمت پارچه مصرف در آنهاست . پیشنهاد دیگر ما به تعمیرکاران خودرو استفاده از لباس های یکسره تمام کش حاکوب میباشد ویژگی منحصر به فرد این مدل از لباسکار تولیدی حاکوب تمام کشی بودن آن میباشد که طبق نظر استفاده کنندگان در صنف های مرتبط با تعمیرکاران خودرو از جمله مکانیک ها بهترین لباسی بوده که میتوانستند با توجه به نیاز های خود تهیه و استفاده نمایند.

شما نیز اگر نظر و یا پیشنهادی در راستای بهبود این مدل از لباس کار حاکوب که بصورت تخصصی جهت رفاه تعمیرکاران خودرو طراحی شده دارید میتوانید با ما تماس بگیرید و ما هر آنچه که نظر شماست در طراحی لحاظ کنیم.

لباسکار حاکوب

لباسکار خود را هر طور که می‌خواهید طراحی کنید!

دست شما برای سفارش محصول بسیار باز است، به گونه ای که حتی می‌تواند طرح مورد نظر لباس کار خود را در سایت آمازون نیز مشاهده کنید و سفارش آن را از حاکوب درخواست کنید! پیشنهادات تولیدی پوشاک حاکوب در انتخاب لباسکار مخصوص تعمیرکاران خودرو تحت الشعاع چند مورد مهم میباشد از جمله اول نظرات مصرف کننده گان محترم مبنی بر کیفیت بالا و راحتی در هنگام کار دوم رنگبندی متناسب با حرفه مورد نظر سوم سایز و برش استاندارد چهارم استفاده از متریال بالا از جمله پارچه با کیفیت زیپ مقاوم و دکمه درجه یک پنجم قیمت متعارف نسبت به کیفیت بالای محصول اما تمامی این موارد جهت آگاهی و و رنگ و مدل های متعارف این حرفه برایشان اهمیتی ندارد از آنجا که تولیدی حاکوب در پی آن است که در نهایت مصرف کننده در هنگام استفاده از لباسکار ،راضی و راحت باشد لذا تولیدی پوشاک حاکوب با کمال میل آماده شنیدن هر گونه پیشنهاد و در نهایت طراحی آنچه مورد رضایت تعمیرکاران محترم است.