طبیعتا لباس کار یکی از مهم ترین ارکان در حفظ افراد در برابر آسیب های موجود در محل کار است و استفاده از از آن اهمیت بالایی دارد.  لباس های کار مناسب نه تنها به محیط کار جلوه ای زیبا و منظم می‌دهد، بلکه افراد را از خطرات احتمالی محل کار نیز حفظ می‌کند.

پر استفاده ترین لباس کارها را می‌توان از کاپشن و شلوار ها کار نام برد. باید به این نکته توجه داشت که جنس این لباس ها بسیار مهم است و تاثیر زیادی بر کارایی و قیمت آن دارد. برای مثال هر چقدر که الیاف مورد استفاده در تولید لباس کار طبیعی تر باشد، محصول مناسب تر و دارای گردش هوای بهتری خواهد بود.

لباس کار تولیدی حاکوب

در مواردی نیز ممکن است لباسی برای کار تهیه کنید که مناسب شرایط خاص است. مانند لباسکار های مناسب فصول سرد سال یا همان لباس فرم های مقاوم در برابر سرما. جنس این لباس کار گرم زمستانی نیز بسیار مهم است. برای مثال در لباس های کار مقاوم در برابر گرما، این مسئله بسیار مهم است که رویه این نوع لباسکار ها از یک ورق نازک آلومینیومی تشکیل شده باشد تا بتواند از ورود هوای گرم و اشعه های مضر به بدن جلوگیری کند. همچنین از تاثیر و اهمیت استفاده از لباس کار زنانه برای بانوان در محل کار نیز نمی‌توان قافل شد.

چه نوع لباس کار مناسب من است؟

به طبع یکی از مهم ترین موارد در انتخاب لباس برای کار راحتی آن می‌باشد. حتما باید به این موضوع دقت داشته باشید که احساس راحتی با لباس کار از مهم ترین مواردی است که باید در نظر گرفته شود. چرا که ساعات طولانی کار با لباس نامناسب می‌تواند شما را بسیار اذیت کند و باعث کاهش بهروری شما در هنگام کار شود.

حتما برای شما هم پیش آمده است که دیده باشید افرادی در هنگام کار آستین لباسکار خود را بالا می‌زنند یا شاید برای خودتان نیز این موضوع پیش آمده باشد که آستین های لباس های کار، شما را اذیت کند و مانع کار کرد مناسب شما شود. پیشنهاد تولیدی حاکوب به این دسته از افراد استفاده از لباسکار های آستین کوتاه یا تی شرت های کار است.

 دسته ای از مشاغل نیز هستند که ممکن است با مواد قابل اشتعال و سمی سروکار داشته باشند که در این مورد نیز پیشنهاد تولیدی حاکوب استفاده از لباسکار هایی با حداقل جیب یا بدون جیب است. این مسئله از ورود گرد و خاک و مواد سمی به جیب ها و آسیب زایی آن جلوگیری می‌کند.

انتخاب لباس مناسب در مشاغلی که با مواد سمی سروکار دارند بسیار مهم است خصوصا اگر در محیط های سر بسته باشد. اصولا در این نوع لباس کار ها لایه ای از PVC کار شده است تا تمامی بدن را به خوبی پوشش دهد و مانع ورود مواد سمی و گرد و خاک به بدن شود.

حاکوب اولین تولیدی ارائه دهنده لباس کار با مناسب ترین کیفیت

لباس کار نسوز به چه نوع لباسی گفته می‌شود؟

لباس های کار نسوز یا مقاوم در برابر گرما که در بازار بسیار رایج نیز هستند، مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت مستقیم دارند و این مسئله باعث می‌شود تا کارایی این نوع لباس ها در مشاغل مرتبط بسیار بالا باشد.

 برای مثال اگر بخواهید یک دست لباس با مقاومت بالا در برابر حرارت داشته باشید، پیشنهاد تولیدی حاکوب به شما استفاده از کلاه کتان یا چرم، دستکش تمام چرم و استفاده از کفش های جوشکاری است که یک دست لباس مقاوم در برابر گرما را برای شما به ارمغان می‌آورد.

حتما باید به این نکته نیز توجه کنید که اگر در شرایط کاری خاصی مشغول هستید که زیاد در معرض باران و رطوبت قرار دارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از لباس های کار فرم ضد آب است که می‌تواند شما را از ورود رطوبت به بدن حفظ کند. این نوع لباس ها بدون هیچ روزنه ای برای ورود آب هستند و در مواردی نیز سرهمی هستند.

چرا باید لباس کار خود را از حاکوب تهیه کنم؟

تولیدی حاکوب حدود یک دهه است که در زمینه تولید لباس های کار صنعتی، لباس فرم، لباس فرم اداری، کاپشن شلوار، لباس مخصوص آرایشگاه ها و سالن ها و بسیاری از موارد دیگر فعالیت می‌کند و سابقه ای درخشان در زمینه جلب رضایت مشتری دارد. همچنین حاکوب توانایی تولید انواع لباس ها را در تیراژ بالا دارد. برای مثال شما می‌توانید حتی از سایت www.siteking.co.uk نیز لباس مورد نظر خود را انتخاب کنید تا حاکوب آن را برای شما تولید کند!