با سردتر شدن هوا، اولین چیزی که به فکر شما خطور خواهد کرد، خرید یک کاپشن زمستانی مناسب است. در این مقاله ما سعی می‌کنیم مناسب ترین کاپشن های زمستانی را به شما معرفی کنیم. با وجود انواع مختلفی از کاچشن ها و ژآکت ها، تشخیص اینکه کدام یک را انتخاب کنید دشوار است. در اینجا راهنمای هر نوع کاپشن، از جمله قیمت، رنگ، و جنس آنها برای شما قرار داده شده است.

چه مواردی را باید در انتخاب کاپشن های زمستانی مد نظر قرار داد؟

برای انتخاب بهترین کاپشن برای خود، ابتدا نیاز است که نوع فعالیت و شرایط هوایی که قصد دارید از کاپشن در آن استفاده کنید را بشناسید. سپس به عواملی مانند جنس، اندازه، طراحی و قیمت توجه کنید. همچنین، تحقیقات خود را با استفاده از منابع آنلاین و مشاوره با فروشندگان مختلف انجام دهید تا بهترین کاپشن را برای خود پیدا کنید. همچنین مشاوران حاکوب همیشه آماده مشاوره تخصصی رایگان به شما هستند!

1. کت جین

کت‌های جین یکی از پوشاک کلاسیک کمد لباس هستند که هرگز از مد نمی‌افتند. آنها همه کاره هستند و می توان از آن ها در موارد مختلفی استفاده کرد. کت‌های جین معمولاً بسته به برند و کیفیت قیمت گذاری می‌شوند و البته باید به این موضوع اشاره کرد که این نوع کاپشن زمستانی به دلیل ظاهر زیبایی که دارد، ارزش خرید بالایی نیز دارد. آنها در رنگ های متنوعی هستند، اما رایج ترین آنها آبی است. کت های جین از پنبه ساخته می شوند و معمولاً از کشسانی مناسبی نیز برخوردار هستند.

2. ژاکت چرم

کاپشن های چرمی از شیک ترین و پرطرفدار ترین نوع کاپشن ها هستند که طرفداران بسیاری نیز دارند. جنس این کاپشن از چرم است که به هر فردی زیبایی می بخشد. آنها را می توان با شلوار جین و تی شرت یا روی لباس برای یک گردش شبانه با دوستان پوشید. قیمت کت های چرم بسته به کیفیت چرم و برند آن تعیین می‌شوند. آنها در رنگ های متنوعی عرضه می شوند، اما مشکی محبوب ترین است. ژاکت های چرمی از پوست حیوانات مانند گاو یا بره ساخته می شوند. اگر به دنبال یک کاپشن منحصر به فرد و زیبا هستید که هم در هوای سرد شما را از سرما محافظت کند و هم زیبایی داشته باشد، پیشنهاد حاکوب به شما ژاکت های چرم است.

3. ژاکت تارتان

ژاکت های تارتان ازیک پارچه شیک هستند که حال و هوای اسپرت را به هر لباسی می بخشند. آنها معمولاً با نام پارچه کشمیر در بازار یافت میشوند و از نخ ساخته می شوند و دارای طرح های چهارخانه ای هستند. قیمت ژاکت های تارتان بسته به برند و کیفیت آن مشخص می‌شوند و طرفداران خود را نیز دارند. این کاپشن ها طرح ها و رنگ‌های متنوعی دارند.

کاپشن های زمستانی

4. کاپشن پفکی

ژاکت های پف دار برای هوای سرد عالی هستند زیرا دارای عایقی با الیاف مصنوعی هستند و عملکرد بسیار مناسبی در آب و هوای سرد دارند. آنها معمولاً از نایلون یا پلی استر ساخته می شوند و دارای یک پوشش مقاوم در برابر آب هستند. قیمت کاپشن های پفی بسته به برند و کیفیت مشخص می‌شوند. رنگ های متنوعی دارند اما مشکی و سرمه ای محبوب ترین ها هستند. این نوع کاپشن ها از پرطرفدار ترین ها هستند و بخصوص جوانان تمایل زیادی به خرید این کاپشن نشان می‌دهند.

5. ترنچ کت

کت های ترنچ از پارچه کلاسیک ساخته می‌شوند که به هر لباسی فردی زیبایی بی نظیر را هدیه می‌دهند. آنها معمولاً از پنبه یا پلی استر ساخته می شوند و دارای یک پوشش مقاوم در برابر آب هستند. قیمت ترنچ کت ها بسته به برند و کیفیت در رنج های گوناگونی قرار دارند. این کاپشن ها همچنین رنگ‌های متنوعی دارند، اما معمولا رنگ بژ و مشکی محبوب‌ترین آنها هستند.

6. پالتو

پالتو ها از پارچه ای شیک تولید می‌شوند و ظاهری بسیاری رسمی را به شما می دهند و برای مراسم های گوناگون بسیار مناسب هستند. از لحاظ گرما نیز این پالتو ها تمامی نیاز شما را تامین می‌کنند. آنها معمولاً از پشم یا ترکیب پشم ساخته می شوند و جلوی دو سینه شکل دارند. قیمت این لباس بسته به برند و کیفیت و طراحی آن متغیر است. رنگ های متنوعی دارند اما سرمه ای و مشکی محبوب ترین ها هستند.

7. کاپشن پارکا

کاپشن پارکا از دیگر موارد پرطرفدار لیست ما هستند. پارکاها برای آب و هوای سرد بسیار مناسب هستند زیرا به منظور عایق کاری با الیاف پر شده اند و دارای پوششی مقاوم در برابر آب هستند. آنها معمولاً از نایلون یا پلی استر ساخته می شوند و دارای یک کلاه خزدار هستند. قیمت پارکاها بسته به برند و کیفیت بین 100 تا 1000 دلار است. آنها در رنگ های متنوعی وجود دارند، اما سبز زیتونی و مشکی محبوب ترین ها هستند.

در نتیجه، انواع مختلفی از ژاکت ها و کاپشن ها وجود دارد که هر کدام سبک و هدف منحصر به فرد خود را دارند. هنگام انتخاب ژاکت، شرایط آب و هوایی، استایل شخصی و بودجه خود را در نظر بگیرید. با گزینه های بسیار زیادی که در دسترس است، مطمئناً ژاکت مناسب خود را پیدا خواهید کرد. همچنین مد نظر داشته باشید که تولیدی حاکوب قابلیت تولید هر نوع کاپشنی را بسته به طرح شما دارد، حتی اگر طرحی را از فروشگاه آمازون هم انتخاب کنید، ما در حاکوب آن را برای شما تولید خواهیم کرد!