معرفی کاتالوگ لباس کار حاکوب 

معرفی کاتالوگ لباس کار حاکوب 

ما در کاتالوگ لباس کار حاکوب سعی کردیم تا برای بازدید کنندگان تنوع بالای .از انواع لباس کار های مردانه و زنانه. برای تمامی مشاغل مختلف را تهیه کنیم لازم به ذکر است که اکثر دسته. بندی های کالای تولیدی گروه حاکوب در کاتالوگ لباس کار طراحی شده اند اما بعضی از دسته بندی ها در این کاتالوگ لباس کار .موجود نیستند برای دیدن نمونه کار ها میتوانید به منو محصولات سایت مراجعه کرده یا به صورت حضوری از فروشگاه دیدن فرمائید .

تاریخچه کاتالوگ :

کاتالوگ ها از قرن 16 و 17 میلادی وارد دنیای خرید و فروش کالاها برای افراد شدند ، مردم در این زمان برای اولین بار متوجه شدند. که به غیر از مراجعه حضوری به مغازه ها در بازار و سطح شهر راه های دیگری  برای دیدن محصولات و سفارش و دریافت کالا ها وجود دارد .

اولین کاتالوگ تولید شده برای صنف کتاب فروشان بود که با رشد صنعت و فروشگاه های مختلف فروش .انواع کالاها و راه اندازی پست و خدمات پستی علاقه مردم به استفاده از کاتالوگ هر روز بیشتر شد و انواع مختلفی از کاتالوگ ها تولید و عرضه شدند.. ، تا جائی که کاتالوگ ها درصد های بالایی را به فروش قبل فروشندگان کالا اظافه کردند .

کاتالوگ یک راه بسیار ساده و راحت برای و مستقیم برای معرفی محصولات به طور کامل با تمام جزئیات با .عکس های با کیفیت و طرح بندی های زیبا می باشد .امروزه 90 درصد از مشاغل از کاتالوگ برای معرف نمونه کار های خود استفاده میکنند .

موارد استفاده در: 

کاتالوگ مبل ، کاتالوگ پرده ، کاتالوگ لباس ، کاتالوگ لباس کار ، کاتالوگ چوب .، کاتالوگ ابزار ، کاتالوگ شرکت ها ، کاتالوگ همایش ها ، کاتالوگ لوازم خانگی و…

تفاوت کاتالوگ ها و بروشور :

 اکثرافراد کاتالوگ ها و بروشور ها را یکی میدانند و در جاهای مختلف برای معرفی اغلب اسم های این .دو را جا به جا به کار میبرند در حالی که تفاوت های زیادی با هم دارند .
در کاتالوگ ها اطلاعات و جزئیات کار خیلی بیشتر و کامل تر است اما در بروشور ها توضیحات خیلی مختصر هستند .

 

  • بروشور ها فقط برای خریداران  100 درصدی طراحی شده اما کاتالوگ ها برای توزیع کنندگان و بازدید کنندگان طراحی شده است .
  • طراحی بروشور ها ساده تر و برای تولید آن ها از کاغذ هایی سبک استفاده میشود اما در کاتالوگ .ها .طراحی ها داری رنگ و. پیچیدگی های بیشتری است و از کاغذ های ذخیم تر برای تولید آن ها استفاده میشود .
  • تعداد چاپ بروشور ها معمولا بالاست و در کاتالوگ ها تعداد چاب محدودیت دارد .
امروزه با تغییر سبک زندگی قدیم به سبک زندگی دیجیتال و رایانه ای . کاتالوگ ها هم که در قدیم فقط به صورت کاغذی بودند .امروزه یک نوع دیگر به اسم کاتالوگ دیجیتال هم به آن ها اظافه شده است.